..bara ibland..

Kan ju inte direkt förneka att jag känner mig rätt så ensam, ensam i att ständigt gå och lägga mig själv, ensam i att alltid se på tv ensam, ensam i soffan, ensam ätandes. I bland visserligen mer än annars, men saknar någon, längtar efter denna person, hoppas finna honom snart, hoppas att han också finner mig snarligen.
Just nu känns det tungt. Ett slöseri. Jag går omkring obrukad och bara längtar! Men sen så är det ju så att jag inte tar vem som helst heller bara för att jag är ensam och att jag längtar. Vill ha någon som passar, någon man kan prata med obehindrat, någon jag aldrig känner mig naken inför, någon som Inte dricker för mycket, men som ändå uppskattar goda viner och god mat. Någon som får mig att skratta, någon jag bara kan sitta tyst tillsammans med.

"Jag går omkring i mitt pompej, i bland ruiner "

Kommentarer
Postat av: anki

...Och så fint skrivet! Kram.

2011-08-12 @ 20:36:18
URL: http://ankis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0