Trappstäd

Åter igen - Trappstädet!!! Så lätt, tar ju högst 45 min att utföra, inge långt att gå. Men Alltid samma visa, det bär mig i mot så Fullständigt!
Förrut så var det bortersta huset som var det värsta, eftersom där bor en kvinna som alltid ska krångla med sin dörrmatta hit och dit, plus hennes granne som kan prata ihjäl en om man träffas. Så brukar alltid klara av det huset först. Men nu är det mitt hus som är det värsta i mina mått mätt. För nu under sommaren så har min granne sin dörr på vid gavel och sitter gärna ute på bron och har fri uppsikt.
Nyss när jag var ute såg jag att hans bil var borta, så jag skyndade mig att ta fram dammsugaren för att snabbt hinna innan han skulle komma tillbaka..men ack! Tillbaka!
Så nu sitter jag här och funderar på att göra det ikväll istället, för då lär han inte vara ute på bron iaf! Eller bara skita i det och göra det ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0