..utesluta tänkandet?

Tycker det är förvirrande med killar. Hur man ska förstå vad dom menar, ibland när man tror man har fattat har man bara dragit snabba slutsatser..
I bland försöker jag tänka mig som det var en film och vad man tänker som publik, funkar ibland. Även när det är en kille man träffat mer intimt så vet man ändå inte vad han menar om han nu menar något alls. Han kanske bara kastar i väg något på ren kompis nivå. Förstår att det kan vara svårt att läsa mig med, för nu har jag ju svarat på ren kompis nivå, fast jag igentligen vill ha något så mycket mer än "Ren kompis nivå"
Man kanske inte ska tänka så mycket, utan bara göra? Men har så svårt att utesluta tänkandet..eller att släppa kontrollen kanske..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0