Bollar

Nu har faktiskt tagit ett rejält hopp tycker jag! Större än jag någonsin gjort, möjligtvis att jag för jätte jätte längesen när jag var för liten att fatta något gjort ett liknande hopp, men inget jag kommer ihåg.

Satt och prata med en tjej på jobbet idag om att jag aldrig brukar göra några direkta framstötar.
Som när jag var liten och skolan fått nya bollar el likn, alla ville ju ha dom där bollarna. Jag med, men jag väntade hellre tills alla andra tröttnat på dom, då kunde jag ta en i lugn och ro. Konstigt hur det kan bli, varför var jag/ är jag sån?
I alla fall sa jag till här tjejen på jobbet att jag aldrig brukar ta för mig och speciellt INTE med killar! "Och vad vinner man på det?" sa hon. Så sant och rätt! Mycket lite. Vad kan man Igentligen vinna på det? INGET. Måste väl svaret vara.
I bland med dom där bollarna, så hade dom tappats bort eller gått sönder och då var det ju alldeles försent för mig.
Om jag skulle få reda på senare i livet att en viss kille varit intresserad av mig, men beslutit sig för att vänta med att ge sig tillkänna, då hade jag nog tyckt att det varit en dum taktik, även om vi inte hade klickat.

Därför har jag nu hoppat, kan hända att jag kommer slå mig eller kanske inte:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0