nya tag

Jag längtar faktiskt till det nya året, längtar efter att ta tag i träningen igen, den har ju liksom blivit lagd på is. Varit rädd för att överanstränga mig och riskera att bli sjuk och måsta stanna hemma från jobbet. Men nu, nästa år är jag villig ändå. Vill sluta äta min dåliga kost, börja baka mitt bröd istället för att köpa. Inte äta så jäkla mycket varmkorv med majonäsgurka och dricka massa läsk till, vill sluta med det!

Innan jag började på Maxi tränade jag ju en hel del och åt bra mat och mådde förträffligt! Mår ju rätt så bra nu med men ogillar min mage som börjar ta för mycket plats - Det tycker jag inte alls om! Sen så är det ju socialt det där med träning också.

JAG LÄNGTAR!

Det kommer faktiskt fram kunder och frågar om jag slutat träna, att det varit längesedan de sett mig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0