nyår

Det kan tyckas konstigt, men just nu i nuläget kan jag absolut förlika mig med situationen att "fira" nyår själv.

Mitt bästa nyårsfirande var hos Systrana Bjurström för en så där 3 år sen. Det var perfekt. Jobbade först och sen hem till Anki och Maria för att äta blodig oxe och go rödvin, tillsammans med dom + Erika. Sen fortsatte kvällen på Hudiksvägen in på småtimmarna, när jag gick hemåt snöade det och det var sådär myysigt!

Men jag kan köpa en egen oxe och mitt egna fylliga rödvin och sitta och smaska och klucka här hemma. Och sen, totalt ofestigt städa bland ALLA papper och det är en del kan jag lova. För jag vill gå in i det nya året med ordning och reda, liksom sopa rent först, för att allt sedan ska falla på sin rätta plats.

Ja, vi får väl se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0