Ångrar inte


Det var en underbar tid trots allt, skulle aldrig vilja ha den ogjord

trots allt. 

Har aldrig stött på en sån passion tidigare, visst har kysst andra män i mitt liv och dom har varit helt ok, några bättre, några sämre. Men med han så var det något helt annat. Vet inte om det var sättet som han flätade in mina fingrar i hans, eller sättet han höll min haka eller hur hans sköljmedel satt kvar i hans kläder. När han andades ut så andades jag in så mycket av honom som jag kunde, jag ville verkligen i klä mig i hans andes dräkt.

Jag kunde ligga bredvid honom i timmar - dygn 

Det blev så tråkigt det som hände sen, har inte hämtat mig ännu

Fast kanske bäst ändå..men ångrar inget, det var värt allt..minns att jag tänkte då under de underbara timmarna att skulle jag dö i den stunden skulle jag vara fullständigt lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0