Maxi


Antar att det är rätt så vanligt att man utvecklar någon form av intresse för den som har makt över ens framtid.

Vänner som kommer in på jobbet frågar hur det är med mitt kärleksliv, jag svarar att det är lite lätt öken, skämtade här om dagen att jobbet är min kärleks partner, min passion i livet just nu..Och det är nog sant med! Men känner mig nöjd liksom, men nu är jag ledig i 3 dagar och det känns kan jag lova! Fast det är ju skönt att hinna i kapp lite här hemma med, men längtar redan tills på måndag när jag får jobba igen.

Kanske skuile vara annorlunda om jag inte var singel..Svårt att säga..?

Kommentarer
Postat av: anki

Det är alltså ngt med dig och chefer i allmänhet... ;)

2011-10-14 @ 10:07:32
URL: http://ankis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0