"Och suga liv ur din halspulsåder"

Plötsligt känner jag mig ensamast-ensamast på nå vis..är kanske för att luften ute är kall och hård..att det då och då blir lite såndär dimma som lägger sig som ett täcke över bilar, människor och gator..
Eller kanske för att jag inte svalt stoltheten och ringt..så jag slipper sova ensam iaf en natt den här veckan..sen att jobbet inte är som jag minns det, är heller inte kul..försöker och försöker ju hela tiden..känns som jag hugger i sten..Tassimon bränner som en blåsa under tungan..vill vara martyr och ge den tillbaka..säga att någon annan säkert förtjänar den bättre..att det bara var ödets ironi att jag "vann"
Men jag vet ju igentligen att jag visst förtjänar den, men vill ändå vara martyr..

Ska väl lägga mig nu..ser iaf fram i mot att träffa Marina i morgon..

Vill börja jogga/springa, men får liksom inte till det..tankarna blir inte till handlingar..

Winnerbäck göder min själ och Timmarna " It was death, I choose life"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0