Väduren/Stenbocken


Även fast den säkert inte känns längre, det är ju ändå tredje natten det här, sen han sov här, så tror jag mig ändå fortfarande känna hans doft. Plus att jag är förskyld också, smittad av han..men det gör inte så mkt, var ju så härligt alltihopa så jag faktskt struntar i att jag blir hemma från jobbet i morrn.

Tror att det här kan vara en oupptäckt skatt, en som inte kommit till sin rätt ännu. En som jag litegrann hoppas få upptäcka..tror det skulle kunna vara/bli något bra det här.

Hans armar..mmm..hela han..mucho muy bien det sa jag när han frågade..han tyckte jag hade mjuka läppar..

Det är viktigt det där hur någon tar i en, mjukt och stillsamt kan också vara bra..ibland..allt handlar väl om rytmen..om ens egen och den andres..här tyckte jag att rytmen var god..

"Duschring, duschring
det är vad jag vill ha runt taskapåsen
Duschring, duschring
våran förlovningsring kostar ingenting
Duschring, duschring
ja vi säger tack och bock, och lovar trohet
Duschring, duschring
ja vi säger tack och bock, och lovar trohet"

(
Ur Kristet utseende - Duschring)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0