"bara är psykologiskt"

Tisdagkväll. Smuttar på lite mörk rom från Barbodos, lyssnar på J.Cash. Försöker förbereda mig på något jag inte vet, inte lätt att förbereda sig på det..Det får väl gå som det går, kan ju bara vara mig själv. På sätt och vis önskar att det inte blir av, men lika mycket önskar jag att det blir av. Det är nervositeten som talar den första rösten, den andra tillhör hjärtat/själen/kroppen. Anar ett teamwork av de bägge lagen..

Annars då? Jo har äntligen fått ändan ur vagnen så att säga..mitt pass går ut i morrn och mitt leg gick ut för X antal år sen, men idag på lunchen susade jag ner på banken och beställde ett nytt leg, passet fär vänta. Men än dock ett + i kanten för Larsson Britta!

E-type uppträder ju här i Glada Hudik på lördag, tror jag ska locka mitt hår till dess, måste ju köra lite hårtema för artistens skull!

Tror jag ska gå och lägga mig nu..blir nog bäst, även om jag kanske inte somnar direkt, har ju druckit en del kaffe nu under kvällen, fast endel säger att det där bara är psykologiskt, pappa och A-M dricker ju kaffe varje kväll och sover bra, vad jag vet iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0