natt

Kanske borde jag sova, men bara för att jag vet att jag är ledig nu i fyra dagar så känner jag för att stanna uppe i hela natten, jag diskar lite då och då, spelat lite klassiska toner, plockar bland den nya och äldre tvätten, kollar Facebook, kollar in min nya mobil. Ja lite smått och gott väljer jag att lägga min tid på, ska inte vara uppe hela natten, men ett tag till:)
 
Åker ju i väg till Frida i Uppsala i morrn, det ska bli jätteroligt och spännande! Urven är i Skövde, ska på Skara Sommarland med the kid och en kompis och hans barn. Känns bra också att åka bort när jag vet att även han är på resande fot. Han kommer hem på söndag och jag på måndag.
 
Herr Urv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0