Utkast: Jul. 29, 2012

ENSAM

Bara för att jag ni ikväll valde att inte gå ut, eftersom jag kände mig sliten sen igår kväll. Bara för det så känner jag mig ensamast ensam..Hade kunnat gå ut men kände ju liksom inte för det, jag var trött, hade ont i huvudet, det regnade osv..Det är väl det här med han, vill ju liksom träffa han, men har inte hört ngt från på hela dan. Visste ju att han skulle bort på dagen, men nu när jag läser Facebook, så ser jag att han och hans kompis var hos en tjej vi bägge känner. Med flera gemensamma nämnare, jag hade gärna blivit tillfrågad. Även om jag valde att stanna hemma.

Men i morrn är det auktion i Jättendal som jag, Frida och Nina ska på och det ska bli jättekul! Men vill så gärna sova med han, sov ju hos han inatt, vill sova med han alla nätter.

Kommentarer
Postat av: Anki

Dags att uppdatera nu!

;)

2012-09-27 @ 11:33:14
URL: http://ankis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0