Har alltid..

Har alltid haft problem med att gå och lägga mig, det är inte så att jag inte är trött just nu, för det är jag. Men jag liksom fastnar och blir kvar. Men ska gå och lägga mig snart, börjar till och med få ont i huvudet nu..Känns som jag typ är ledig i morrn fast det är jag inte alls 15-21. Men bara för att inga varor kommer och på lördag får jag jobba nästan hela dagen med Nadja och det känns också jättebra!

Nä men om jag kanske skullle ändå..GÄÄSP! Nu är ju klockan nästan 03.00 - Väldigt stabilt..jupp..nä men lägga sig och sträcka ut sig å fantisera/drömma lite kan ju vara "jäkligt nice" som Svedberg säger.

Nu tror jag till och med HT anlände..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0