osthyveln

Har helt enkelt ingen lust till att gå och jobba och det är en sån ovan känsla från mig, inte bara det här med varubilen utan överhuvudtaget har jag Ingen lust! Men vill ju heller inte vara arbetslös och inte ha några pengar, en svår nöt att knäcka..Just nu är jag irriterad för att jag inte hittar osthyveln! Den har bara försvunnit! Och jag vill så gärna äta smörgåsrån med smör och ost och dricka te till! Jag har nyst också flera gånger idag, kan både vara våren som checkar in eller att jag helt enkelt har det dammigt.

Skulle vilja resa någonstanns, uppleva världen, just idag längtar jag nå vansinnigt till England (prosit) Känner mig lite förvirrad. Vet ju att om jag håller ut nu fram tills hösten kan jag ha fått ihop nog med pengar till att ha betalat av mina två krediter, helst csn också men det är mer än bonus om så skulle vara, men också kunnat ta körkort. Då känns det som det skulle vara lättare att sen ta sig någonstanns, när jag liksom tagit mig över dom momenten. Men det är just nu jag känner så, kan vara ngt helt annat om ett år..Men VART kan en osthyvel ha tagit sig? Går och tittar en gång till..Tredje gången gillt! Hittade den! En sak mindre att sura över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0