En dejt.

Bara undrar, var jag ett mellanläge eller ett mellanligg snarare? 
 
Det var tufft att möta henne ikväll, trodde ju inte att det skulle kännas, men det gjorde det ju, så jävla hårt!
 
Hon verkade trevlig och sa att hon tyckte att han också var jättetrevlig! Frågade om hon skulle hälsa till honom från mig..jag avböjde..sa att vi spelade wordfeud, så vi snackade där isåfall.
 
Under min tid med honom gjorde han aldrig avkall på sina Ante-helger,nu gick det visst bra. 
 
Känns som jag bara var någon han hade lite roligt med, nu är det mer på riktigt. 
 
Hon kommer nog inte märka av den där fulla stilen, nu ärr det annorlunda. Vuxet på något vis.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0