Men nu!

Nu däremot klockan 01:14 blev det rödvin. Kunde ha gått och lagt mig också, men kände för att sitta och skriva och smutta på lite rött. Köpte faktiskt den här vinflaskan (halv) inför nyår, men drack den aldrig, förrns nu. 
 
Har jobbat 15-21 nu ikväll, det har gått som en dans, har haft jättemycket energi och tyckt det har varit roligt hela tiden! 
 
En tjej på jobbet sa att hon tyckte jag hade en härlig stil hemma, hon hade sett bilder jag lagt ut på insta (jag heter "jagarbritta" ) Det var roligt att höra:-) 
 
Marina är i fjällen den här veckan, ser fram i mot att träffa henne nästa vecka! Ser fram att bjuda hem dom hit också, tänker redan nu på vad jag ska bjuda dom på, det lär ju bli tidigast i april. Åhh skulle så gärna vilja ha en ny soffa! Gärna en större säng också, men mest en soffa!
 
Har kanske bara typ 10 st lådor kvar att packa upp nu, var ju över 50 st från början!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0